امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد - خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار آرسل، در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن گفت: در شهرهایی که هنوز مشکل زمین وجود ندارد و زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است، ثبت نام ادامه دارد و مردم کسانی که شرایط دریافت زمین در این طرح را دارند همچنان می توانند ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن به جز سمنان و شاهرود باز است و مردم می توانند برای دریافت زمین ثبت نام کنند، افزود: در دو شهر بزرگ استان به دلیل سامانه زمین سامانه یکسان است. کسانی که قبلا ثبت نام کرده اند مسدود می شوند وگرنه در صورت واگذاری زمین باز می شود.

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: زمین هایی در اختیار کسانی قرار گرفته که در کل استان ثبت نام و واریز کرده اند و به اکثر آنها به جز سمنان این زمین ها واگذار شده و مشکل وجود دارد. فهمیدن ما نداریم

حمیدی با بیان اینکه واگذاری زمین در قالب نهضت مسکن ملی به جز 1000 واحد در سایت پیام نور سمنان و قرارگاه امام حسن مجتبی بیان کرد.آ) در شاهرود مابقی خودسازی است، تاکید کرد: دولت به مردم زمین می دهد تا هر طور دلشان می خواهد بسازند و از امکانات در مسیر بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه نکته مهم برای دولت آماده سازی زمین و زمین ها و محوطه ها برای واگذاری به مردم است چرا که مردم به محض دریافت زمین باید اقدام به ساخت و ساز کنند، افزود: در جلسات مختلف درباره مسیولیت دستگاه های مختلف سمن، توسعه اراضی استان مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون استاندار سمنان گفت: شهرداری ها موظف به آماده سازی و تسطیح زمین برای واگذاری به مردم در قالب نهضت مسکن ملی در تمامی استان های سمنان هستند و خوشبختانه تاکنون همکاری خوبی را شاهد بوده ایم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.