امضاء تفاهمنامه همکاری کمیته ملی المپیک و دانشگاه آزاد اسلامی – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

امضاء تفاهمنامه همکاری کمیته ملی المپیک و دانشگاه آزاد اسلامی - خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرسل ، بازی های المپیک 2024 پاریس، بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیایی بانکوک، بازی های المپیک زمستانی هاربین چین، بازی های آسیایی ناگویا ژاپن و بازی های اسلامی ریاض برای افزایش همکاری ها و ورزش برای امسال و در آینده در نظر گرفته شده است. . تفاهم نامه فوق برای تبادل نظر، آموزش و بهره برداری از امکانات ورزشی، پزشکی و مرکز آموزشی و اردویی دانشگاه آزادی اسلامی و برگزاری دوره های آموزشی مشترک مربیگری و مدیریت ورزشی به امضا رسید.

همکاری مشترک در برگزاری همایش ها، سمینارها، نشست های علمی، کارآموزی و کارگاه های آموزشی در سطوح ملی و بین المللی، ارایه خدمات لازم به ورزشکاران ملی در بیمارستان فراهیختگنج معرفی شده توسط کمیته ملی المپیک و آکادمی، ایجاد فضایی برای بازدید دانشجویان از المپیک ملی. . کمیته و آکادمی المپیک و برگزاری دوره های آموزشی مختلف، برگزاری مشترک همایش ها و سمینارهای علمی و ورزشی و استفاده از امکانات آموزشی از مهمترین مفاد تفاهم نامه فوق بین دانشگاه آزاد و کمیته ملی المپیک بود. .

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای هییت کشورمان در بازی های المپیک پاریس و رییس کمیته ملی المپیک نیز جایگاه ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه ورزش کشور را برجسته کرد. با توجه به امکانات مادی و معنوی موجود تحت این عنوان و امضای تفاهم نامه در این سطح، ارتقای آمادگی ورزشکاران برای حضور قوی در مسابقات بین المللی و برافراشتن پرچم اسلام است. جمهوری ایران.

در این جلسه دکتر محین فرهادی زاد نایب رییس کمیته، محمد طبی رییس مرکز پایش تیم های ملی، دکتر لشگری مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی علینژاد دبیر عالی و … حضور داشتند. مدیران شورای ورزش دانشگاه، فریبا محمدیان، دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی دیگر از کمیته ملی المپیک حضور داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امضاء تفاهمنامه همکاری کمیته ملی المپیک و دانشگاه آزاد اسلامی – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امضاء تفاهمنامه همکاری کمیته ملی المپیک و دانشگاه آزاد اسلامی – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.