اعزام بیش از دو هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور در نیمه دوم سال

باروتکوبیان در گفت و گو با آرسل اعلام کرد؛

در نیمه دوم سال بیش از دو هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام شدند

مسیول سازمان نظامی راهیان نور گفت: در نیمه دوم سال 1070 دانش آموز دختر را به خوزستان اعزام و راهیان نور جنوب را افتتاح کردیم. حدود 1000 دانش آموز پسر را به منطقه عملیاتی جنوب کشور اعزام کردیم.

سرهنگ پاسدار حمید باروتکوبیان; یکی از مسیولان سازمان راهیان نور نظامی و گردشگری سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری آرسل گفت: اردوهای راهیان نور معمولاً همه ساله با عملیات غرور آفرین بازی دراز در روز چهاردهم آغاز می شود. اردیبهشت که سالگرد این عملیات است. . امسال بحمدالله 84 نفر از استان گیلان در سالروز این عملیات قابل تقدیر به استان کرمانشاه اعزام شدند.

وی همچنین گفت: در پایان سالگرد عملیات بازی طولانی، زایران نورآکشر و محلات را به کرمانشاه اعزام کردیم. که از این تعداد 442 نفر متعلق به اقشار مختلف جامعه و بیش از 2500 نفر متعلق به بسیج محله هستند. به طور کلی؛ تعداد اعزام های ما در غرب و شمال غرب حدود 3084 نفر بود که معادل 12336 نفر در روز است. زایران عزیزمان از قصرشیرین، باجی درج، پل داداش خان، پادگان ابوذر، یادمان شهید شیرودی و مرصاد تنگه بازدید کردند.

مسیول سازمان اردویی راهیان نور افزود: در نیمه دوم سال راهیان نور جنوب را با اعزام دانش آموزان دختر به خوزستان افتتاح می کنیم. تعداد دانش آموزان ما 1070 نفر بود. در ادامه حدود 1000 دانش آموز پسر را به منطقه عملیاتی جنوب کشور اعزام کردیم. بیش از 850 نفر از اقشار مختلف اعم از دانشجو، کارمند، مهندس صنایع، کارگر، ورزشکار را به خوزستان اعزام کرده ایم. حدود 400 نفر از دانشگاهیان عزیزمان از یادمان های جنوب کشور بازدید کردند.

وی ادامه داد: امسال سال خوبی برای جامعه دانشجویی ما بوده است. سه هزار نفر از دانش آموزان عزیزمان در راهیان نور جنوب کشور حضور داشتند. به طور کلی؛ آمار استقرار ما در جنوب کشور به 12980 نفر رسید که معادل 64900 نفر در روز است. یادمان های هویزه، اروند کنار و شلمچه مقاصد مورد علاقه ما برای زایران در جبهه جنوبی کشور بودند.

باروتکوبیان افزود: زایران گیلانی علاوه بر این افتخارات از جلوه های پیشرفت انقلاب از جمله سایت موشک فضایی یادمان بیت المقدس و اقتدار ارتش در خرمشهر بازدید کردند. پخش برنامه ورزش مردان هوایی در اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز با استقبال بی نظیر زایران عزیز مواجه شد. امسال به غیر از غرب و جنوب کشور بیش از 1000 نفر را از سطوح مختلف اعزام کرده ایم. در کرمان و بر مزار سردار دیلا حاضر شدند.

وی در پایان سخنان خود در پاسخ به این سوال که وضعیت اعزام ها در ماه مبارک رمضان و نوروز چگونه خواهد بود؟ وی گفت: در ماه مبارک رمضان و نوروز هیچ ماموریتی نخواهیم داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعزام بیش از دو هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور در نیمه دوم سال" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعزام بیش از دو هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور در نیمه دوم سال"، کلیک کنید.