استقلال به یک دلیل قهرمان نمی شود، اما پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد

استقلال به یک دلیل قهرمان نمی شود، اما پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد

آرسل:

فی رفت بازیکن سابق پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: در چند بازی اخیر واقعاً شاهد یک پرسپولیس متفاوت نسبت به پرسپولیس در نیمه اول بودیم. این فصل شاهد عملکرد بهتر تیم در بازی به بازی بوده و روند پاس دادن بین بازیکنان و آنطور که باید پیش می رود.

وی افزود: جدا از بازی دربی که پرسپولیس اسیر استراتژی دفاعی استقلال شد، در سایر دیدارها توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به عنوان مثال با وجود دو گل دریافتی از فولاد، به تیم حریف فشار آوردیم و چهار گل به ثمر رساندیم. ” و ما چند گل نزدیم. در آن زمان درباره آمدن سرمربی جدید پرسپولیس خوش بینانه صحبت می کردم چون مطمین بودم تغییرات جدید باعث پیشرفت پرسپولیس می شود.

مهاجم پرسپولیس سال گذشته اضافه کرد: خوشبختانه با حضور اورونوف در محوطه جریمه حریف وضعیت خط حمله این تیم بهتر شد و شاهد گلزنی افرادی مانند آل کثیر، مهدی ترابی یا حتی خود این بازیکن ازبکستانی بودیم. پرسپولیس روز به روز پیشرفت می کند و قطعا بوی قهرمانی از چنین تیمی به مشام می رسد. مطمینم اگر این روند را ادامه دهیم و بقیه بازی ها را جدی بگیریم، قطعا قهرمان می شویم.

رفعت با اشاره به بازی های باقی مانده پرسپولیس در پایان نیم فصل گفت: با نگاهی به مدعیان باقی مانده در پایان فصل، فقط سپاهان می تواند مقابل تیم ما بایستد. اگر بتوانیم سپاهان را شکست دهیم قطعا می توانیم قهرمان شویم. مطمینم بقیه راه آزادی، تیم هایی مثل تراکتور می تواند مشکل ساز باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: با توجه به سبک بازی نزدیک استقلال، بعید نیست تا قبل از پایان فصل این تیم چند تساوی دیگر مثلا مقابل تراکتورسازی کسب کند، اما این پرسپولیس فقط گل می خورد و پیروز می شود. بنابراین اگر استقلال 2 یا 3 بازی را مساوی کند عملاً 6 امتیاز از دست می دهد و پرسپولیس در بالای جدول قرار می گیرد و جایگاه خود را تثبیت می کند. فقط باید سپاهان را شکست دهیم.

فوتبالیست سال های گذشته کشورمان به پیروزی پرگل تیم ملی مقابل ترکمنستان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تیم هایی مانند ترکمنستان برای این همه ستاره اروپایی برای تیم ملی فوتبال کشورمان رقیب جدی محسوب نمی شوند و حتی ارزش آن را هم ندارد. بازی تدارکاتی اگرچه انجام این مسابقات برای ایجاد رفاقت بین بازیکنان تیم ملی خوب است، اما ای کاش می توانستیم در روزهایی مانند روز فیفا بازی با تیم های ملی مطرح دنیا را در برنامه تیم ملی قرار دهیم تا در نهایت بتوانیم در روزهای مهمی مانند فیفا بازی کنیم. روز در جام ملت های آسیا نباید جلوی قطر دست بلند کرد. تشویق تیمی مثل ترکمنستان به قهرمانی دلیل حذف ما در جام ملت ها بود وگرنه قطر تیم حذف ایران نبود!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقلال به یک دلیل قهرمان نمی شود، اما پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقلال به یک دلیل قهرمان نمی شود، اما پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد"، کلیک کنید.