از استقلال عذرخواهی می کنم/قیمت دستگاه VAR حدود ۷۰۰ هزار دلار – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرسل ، مهدی تاج در نشست خبری امروز سه شنبه 2 مردادماه در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: از ورزشگاه یادگار امام (ره) بازدید کردم و چمن بسیار خوبی هم داشت. به عنوان چمن، موتورخانه این ورزشگاه کیفیت بسیار خوبی داشت و تقریباً در هر قسمت از ورزشگاه به اتاق VAR رفتم به امید اینکه در هفته دوم بازی این مشکل حل شود.

دروازه ورزشگاه یادگار امام آماده نیست

وی ادامه داد: بازی هفته دوم تراکتورسازی و پرسپولیس باید با سیستم VAR انجام شود اما باید امتیاز داد. سرعت عمل در این مورد عالی است. متاسفانه هنوز دروازه های ورزشگاه آماده نیست و در صورت آماده نبودن دروازه ها، دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس بدون حضور تماشاگر خواهد بود. طبیعتا این بازی احساسی خواهد بود و می خواهیم با تماشاگران برگزار شود. همچنین باید 50 تا 60 نفر آموزش ببینند تا هر نفر را روی صندلی خود بنشانند و از اداره کل ورزش و جوانان تشکر می کنم که به خوبی از عهده این کار سنگین برآمدند.

پوزش می طلبم استقلال/ VAR حدود 700 هزار دلار قیمت داشت

ورزشگاه آزادی حداقل 4 هفته زمان می برد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باید ورزشگاه آزادی را برای بازی آماده کنیم و انشالله آماده خواهد شد و به همین دلیل دیدار تیم ملی ایران با قرقیزستان در مرحله مقدماتی جام جهانی در ساعت 24 برگزار می شود. ورزشگاه فولادشهر.

وی افزود: زحمات زیادی در فولادشهر در حال انجام است و باید از مدیرعامل کارخانه ذوب آهن تشکر کنم و پس از ارتباطی که با ایشان داشتم 38 میلیارد تومان برای تجهیز ورزشگاه اختصاص یافت و دوستان شبانه روز در حال تلاش هستند. اوایل فکر می‌کردیم این ورزشگاه لیگ نخواهد داشت، اما حالا فرق کرده است. در صورت عدم امکان رسیدن به ورزشگاه آزادی برای دیدار بعدی تیم ملی، ورزشگاه یادگار امام (ره) را در نظر داریم.

ورود بانوان به ورزشگاه در چارچوب قوانین است

تاج در خصوص حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) گفت: ورود بانوان اجباری است و اختیاری نیست، ورود بانوان جزو قوانین و مقررات است و این چیزی نیست که فدراسیون بگوید. . ستودی نژاد (مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی) به درستی بیان کرد که شرایط حضور باید آماده شود. یکی از الزامات ورودی است و در ورزشگاه یادگار امام انجام شده است، مشکل دیگر دروازه است که انجام داده اند و باید جاده آماده شود. عکاسان خانم هم بیایند و این یک ضرورت است. هرکسی که می خواهد فوتبال بین المللی بازی کند باید این شرایط را بپذیرد.

وی تصریح کرد: ما مخالف فحاشی هستیم و نمی خواهیم برای زنان مشکل ایجاد کنیم. ما می خواهیم مسائل شرعی و قانونی را حفظ کنیم و می کنیم، خدا را شکر مشکلی در بازی وجود نداشت و همه جدا نشستند. ورزشگاه آزادی در آینده ای نه چندان دور به ورزشگاه بزرگی تبدیل خواهد شد و نیازهای کشور را تا حد زیادی برآورده خواهد کرد. مسئولان به این نتیجه رسیده اند که یک ورزشگاه برای تهران کافی نیست.

متاسفم دستگاه استقلال/VAR حدود 700 هزار دلار قیمت دارد

باشگاه ها با درآمد روز مسابقه زنده می مانند

تاج خاطرنشان کرد: هم اکنون ورزشگاه تختی در تهران در حال آماده سازی است و ورزشگاه دیگری نیز در دست ساخت است. باشگاه ها در درآمد روز مسابقه زندگی می کنند. آیا امکان فروش 17 هزار بلیت و حضور 60 هزار نفر در ورزشگاه وجود دارد؟ با آماده شدن دروازه، بازی تراکتورسازی – پرسپولیس با تماشاگر خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تیم های باشگاهی در رده بانوان گفت: تیم های لیگ برتری موظفند از سال آینده یک تیم در رده بانوان به میدان بروند. کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می کند که یک باشگاه نمی تواند هم تیم فوتبال و هم تیمی در رشته دیگری مانند بسکتبال، والیبال یا کشتی داشته باشد. همه رشته ها باید یک باشگاه شوند و فوتبال یک باشگاه شود، در کشور ما سخت است اما لازم است.

شاید بتوانیم نظر AFC را تغییر دهیم

وی ادامه داد: قرار نیست با این مشکل مواجه شویم، شاید بتوانیم تا سال آینده به AFC تغییر دهیم. خوبی که در AFC داشتیم این بود که روی سقف بودجه فشار آوردیم، همه از ما انتقاد کردند و گفتند این کاری بود که من کردم و بد بود. هر دو مجوز گرفتیم و بازی جوانمردانه مالی را که کنفدراسیون فوتبال آسیا شروع کرده است، ادامه دادیم. اگر الان بخواهم شروع کنم لیگ ما غیرحرفه ای می شود و مجوز نمی گیریم. جوب آهن 10-12 زمین ورزشی دارد، سپاهان در 14 زمین کار می کند، سنگون مس 10-20 زمین ورزشی دارد. گل گهر در بسکتبال و هندبال نیز تیم دارد.

تاج اضافه کرد: هنوز هم پیش بینی می کنم و در حال آماده شدن هستیم چون نمی توانیم این مراحل را به یکباره در کشورمان انجام دهیم. درآمد فوتبال باید مشخص شود تا آنها تشخیص دهند که ضرر می کنیم یا خیر.

بابت گل قهرمانی پرسپولیس از استقلال عذرخواهی می کنم

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اشتباهات داوری گفت: اشتباه جزء جدایی ناپذیر داوری است و گاهی ممکن است اتفاق بیفتد. شما به بازی آخر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان نگاه کنید، 10 کارشناس داوری گفتند آفساید است، 10 نفر گفتند آفساید نیست. بعدا فهمیدند آفساید است، خب اگر اشتباه داور نبود قهرمان لیگ عوض می شد، پس باید از استقلال عذرخواهی کنیم.

قیمت هر دستگاه VAR حدود 700000 دلار است

وی درباره دستگاه های VAR گفت: هر دستگاه VAR حدود 600 تا 700 هزار دلار قیمت دارد. سیستمی که ما به ایران می آوریم یکی از بهترین و پیشرفته ترین سیستم های موجود است و توسط فیفا در اختیار ما قرار گرفته است. فیفا آن را تایید کرد و فیفا هزینه مرحله اول را پرداخت کرد که اگر دست ما بود موفق نمی شدیم. در جلسه ما دوستان گفتند صدا و سیما هم باید تامین شود. ما راضی بودیم و می خواهیم تایید کنیم اما گفتند اراک برای ما مقدور نیست. برای بازی پنجشنبه گفتند می رویم ببینیم. امیدواریم تایید کنند و این دستگاه ها را بیاوریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از استقلال عذرخواهی می کنم/قیمت دستگاه VAR حدود ۷۰۰ هزار دلار – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از استقلال عذرخواهی می کنم/قیمت دستگاه VAR حدود ۷۰۰ هزار دلار – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.