احضار رؤسای نمایندگی‌های انگلیس، فرانسه، هلند و آلمان در تهران به وزارت امور خارجه

احضار روسای سفارتخانه های انگلیس، فرانسه، هلند و آلمان در تهران به وزارت امور خارجه

پس از اظهارات غیرمتعارف وزرای خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان به بهانه مداخله در مناقشه و اعمال برخی تحریم ها علیه اسلام گرایان، اوکراین در سلسله اظهارات غیر وجدانی برخی از طرف های اروپایی خود را با ایالات متحده همسو کرده است. از سوی مدیرکل جمهوری ایران، اروپای غربی، روسای نمایندگی های انگلیس، فرانسه، هلند و آلمان در تهران امروز به طور جداگانه به وزارت امور خارجه احضار شدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آرسل، سلسله اظهارات غیر سازنده برخی از احزاب اروپایی به بهانه اظهارات غیرمتعارف وزرای خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان با آمریکا متحد شده است. رئیس هیئت انگلیس، روسای فرانسه، هلند و آلمان روز پنجشنبه به طور جداگانه توسط مدیرکل اروپای غربی در تهران به دلیل مداخله در مناقشه اوکراین و اعمال برخی تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران به وزارت امور خارجه احضار شدند.

مدیرکل اروپای غربی در این نشست با محکومیت شدید موضع‌گیری‌ها، بیانیه‌ها و اقدامات مخرب اخیر برخی طرف‌های غربی تاکید کرد: اصرار بر چنین مواضع و اقداماتی با تداوم سیاست‌های خصمانه سازگار است. غرب در مقابل مردم ایران قرار خواهد گرفت

مدیرکل اروپای غربی با تاکید بر موضع صریح و اعلامی کشورمان در قبال مناقشه اوکراین خاطرنشان کرد: همانطور که پیشتر نیز تاکید شد، هرگونه ادعای جمهوری اسلامی ایران مبنی بر فروش موشک های بالستیک به روسیه کاملا بی اساس است. و دروغ می گوید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احضار رؤسای نمایندگی‌های انگلیس، فرانسه، هلند و آلمان در تهران به وزارت امور خارجه" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احضار رؤسای نمایندگی‌های انگلیس، فرانسه، هلند و آلمان در تهران به وزارت امور خارجه"، کلیک کنید.