احتمال تغییر 30 درصد از سرفصل دروس صنعتی در دانشگاه آزاد مسجدسلیمان

امکان 30 درصد تغییر رشته در رشته های هنر دانشگاه آزاد مسجد سلیمان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان گفت: این واحد دانشگاهی توانایی همکاری با صنعت و حل مشکلات صنعت را دارد و قابلیت تغییر 30 درصد دروس مربوط به هر رشته صنعتی را بر حسب نیاز دارد. و مشاوره صنعت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آرسل، در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری در بعثت و بیانات دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی، مسجد سلیمان افتتاح شد. گام دوم انقلاب.

عباس شیرمردی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان نیز در مراسم افتتاحیه این مراسم به تغییر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی از آموزش صفر تغییر کرده است. تعامل با جامعه و صنعت، آموزش های مهارتی و رشد کارآفرینی و ظرفیت سازی و تبدیل علم به منابع و در نهایت تصور دانشگاه نسل چهارم تغییر کرده است.

وی همچنین گفت: در راستای سیاست ها و برنامه های توسعه ای کشور و همچنین سند اوزان و سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، در مرحله دوم بیانات به تحقق بیانات مقام معظم رهبری می پردازیم. انقلاب، برای ایجاد پیوند بهتر بین صنعت و دانشگاه، باید به شدت گام های تبدیل دانش به قدرت برداشته شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان درباره این رویداد گفت: سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی دارای 10 محور است و این رویداد بر اساس دو محور توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی و ارتقای کیفیت، کارایی و بهره وری است دروس دانشگاهی مرتبط

شیرمردی افزود: رویداد صدرا فرصت مناسبی برای تبلیغات، بازاریابی محصولات و معرفی صنعتگران و همچنین شناسایی دانشجویان مستعد و معرفی آنها به این صنعت برای ارایه آموزش های تخصصی تر و نیروی کار آینده است.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان این اختیار را دارد که 30 درصد رشته های مربوط به هر رشته صنعتی را برای همکاری با صنعت تغییر دهد و با توجه به نیاز و پیشنهادات صنعت، مشکلات صنعت را حل کند. . با برق منطقه ای خوزستان و کهگیلوه و بویراحمد تفاهم نامه ای منعقد کرده ایم که دانش آموزان توانمند در این صنعت پروژه ای را بر عهده می گیرند و پس از اتمام پروژه جذب صنعت برق می شوند که با موفقیت انجام شده است. . انجام شده.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد که مراسم صدرا آغاز خوبی برای پیگیری منویات مقام معظم رهبری در زمینه کارآفرینی و امید آفرینی باشد.

به گزارش آرسل، رویداد نمایشگاهی «صدرا» (صنعت، دانشگاه، مسیر اشتغال) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان با برپایی 12 غرفه توسط شرکت های صنعت و خدمات و هنرمندان صنایع دستی از دانشجویان و کارکنان برگزار می شود. شهرستان از 18 خرداد 1403 به مدت دو روز در سالن ورزشی شهدای دانش آموزان این واحد دانشگاهی آماده بازدید از تیم های علاقه مند می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احتمال تغییر 30 درصد از سرفصل دروس صنعتی در دانشگاه آزاد مسجدسلیمان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احتمال تغییر 30 درصد از سرفصل دروس صنعتی در دانشگاه آزاد مسجدسلیمان"، کلیک کنید.