اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی

اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی

رییس پلیس فتایی فراضا از اجرای طرح برخورد با جرایم اخلاقی و جرایم علیه مسایل اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ از جمله برنامه های زنده پورنو، تولید محتوای پورنو و مدل سازی در فضای مجازی.

به گزارش آرسل، سردار وحید مجید در تشریح جزییات اجرای این طرح گفت: با اجرای طرح عملیاتی مقدماتی مبارزه با جرایم اخلاقی و بر خلاف مسایل اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ نمایش های زنده مستهجن، از جمله تولید و مدل سازی محتوای مستهجن. مدیران، مدیران و اعضای 10 سایت سایبری فعال شناسایی و با آنها برخورد عملیاتی و قضایی صورت گرفت.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال 9 هزار و 835 سایت اینترنتی رصد عمومی شده و کارآگاهان سایبری 3 هزار و 842 سایت مشکوک، هزار و 765 پرونده مجرمانه را رصد کرده اند که 765 مورد از طریق تذکر تلفنی و با همکاری همه شهروندان است. محتوای نامناسب مسدود و مابقی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند

فتا فراز فرمانده نیروی انتظامی افزود: بیش از 91 درصد با بررسی شبکه اجتماعی اینستاگرام؛ هنوز هم غیراخلاقی ترین جنایات را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبه گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا مبنی بر پاکسازی و ایمن سازی فضای مجازی از محتوای نامناسب، گفت: بیشتر گزارش ها در این زمینه با صلاحدید صورت می گیرد. و کاربران عاقل فضای مجازی گزارش شده اند.

مجید تصریح کرد: اجرای برنامه ریزی عملیاتی و پیشگیرانه برای این گونه جرایم که دغدغه خانواده های استان ایران است باید در اولویت پلیس فتا قرار گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فتای فرجار از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه حادثه مشکوک و مجرمانه مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی"، کلیک کنید.