آمادگی معاونت آماد فراجا برای راهپیمایی اربعین

آمادگی معاونت آماد فراجا برای راهپیمایی اربعین

معاون آمادگی و پشتیبانی فراجار در تشریح اقدامات انجام شده در راستای رسالت بزرگ شهربانی حسینی (ع) گفت: این معاونت آمادگی کامل دارد تا از رسالت بزرگ شهربانی حسینی (ع) حمایت شایسته ای کرده و به کارکنان دست اندرکار خدمات رسانی شایسته انجام دهد. . در این ماموریت مهم

به گزارش آرسل، سردار رضا فریبا اربعین حسینی(ع) در جلسه ستاد فرماندهی کل قوا گفت: معاونت آماد و پشتیبانی فراضا مانند سال گذشته آمادگی کامل برای حمایت از رده های درگیر در رزمایش بزرگ اربعین حسینی(ع) را دارد. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های معاونت آماد و پشتیبانی فرازا در اربعین حسینی، خدمت رسانی مناسب به کارکنان و زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی افزود: پس از اتمام ماموریت سال گذشته معاونت آموزشی جلسات ویژه ای را برای بررسی نقاط قوت و ضعف با نگاه برنامه ریزی رسمی و مشخص برای حمایت بهینه و پویا از این ماموریت برگزار کرد. آماده سازی و کارهای جهادی انجام شده، تکمیل زیرساخت های در حال ساخت به یکی از محورهای مهم این معاونت تبدیل شده است.

فریبا همچنین گفت: در این راستا امکان تجهیز و راه اندازی آشپزخانه 3500 نفری شلمچه، ساخت سوله انباری به طول 300 متر در مرز مهران، تامین وسایل سرمایشی و گرمایشی و سایر تجهیزات مورد نیاز وجود دارد. آماده‌سازی درجات، پیش‌بینی امکانات تردد نیرو‌های شرکت‌کننده در بعثت حسینی (ع) با بهره‌گیری از امکانات سازمانی، تهیه برنامه غذایی عمومی و تامین نیازهای برنامه غذایی کارکنان.

وی همچنین افزود: اعزام اکیپ های تعمیر سیار در حوزه تسلیحات، برنامه ریزی برای اعزام حداقل پنج تیم سیار تعمیر خودرو در ماموریت اوربان، آماده سازی کامیون های سوخت، کامیون های مواد غذایی و امکانات و تجهیزات مختلف. خودروهای خدماتی در قالب یگان های هشدار، این معاون رئیس جمهور دستور داد تا قبل از راهپیمایی اربعین حسینی به یگان های هدف اعزام شوند.

معاون آمادگی و پشتیبانی فرازه گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی سخت و گرمای منطقه، سعی کردیم با اقدام جمعی، با ایجاد برنامه غذایی ویژه اربعین با کالری مناسب، غذا را تحویل و بین همکاران جهادی توزیع کنیم. سالی که گذشت، مفتخریم که در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی معاونت آماد فراجا برای راهپیمایی اربعین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی معاونت آماد فراجا برای راهپیمایی اربعین"، کلیک کنید.