آماده باش 320 آتش نشان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در تهران

آماده باش 320 آتش نشان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در تهران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ از آمادگی 320 آتش نشان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

به گزارش آرسل، دکتر کادرت اله محمدی با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و روز بزرگ 22 بهمن گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در اسفندماه در کنار سایر سازمان های امدادی و خدماتی ایستاده است. 22 روز بزرگ برهمن است. 1402 آماده خدمت رسانی و کمک به راهپیمایان.

وی تصریح کرد: علاوه بر آمادگی کامل آتش نشانی عزیز در 138 ایستگاه آتش نشانی پایتخت، 180 دستگاه خودروی سبک و سنگین و موتورسیکلت 320 دستگاه آتش نشانی و 110 دستگاه خودرو با تجهیزات کامل اطفای حریق در روز یکشنبه 22 سال جاری از ساعت 24 مستقر می شوند. ساعت 6 صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان آزادی و این دو میدان مسیرهای دسترسی جهت ارایه خدمات و تامین امنیت شهروندان عزیز و راهپیمایان مهیا و آماده سازی می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ ادامه داد: از شهروندان و راهپیمایان عزیز تقاضا داریم در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی سریعاً با شماره تلفن 125 تماس بگیرند تا آتش نشانان از نزدیک ترین محل به محل حادثه برسند. ارایه امتیاز و کمک. انجام دادن

محمدی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از آتش نشانان غیر شیفتی نیز همراه با راهپیمایان در راهپیمایی یوم اله در روز بزرگ 22 بهمن شرکت می کنند و در صورت نیاز، آتش نشانان را در ارایه خدمات ایمنی به شهروندان یاری می کنند.

وی در پایان گفت: غرفه های آموزشی و ترویج فرهنگ ایمنی و آتش نشانی در خیابان آزادی (مسیر راهپیمایی روز بزرگ 22 بهمن) و اطراف دفتر مرکزی سازمان آتش نشانی تهران بزرگ برپا می شود. علاوه بر این برنامه، مربیان سازمان آتش نشانی تهران بزرگ به کودکان و بزرگسالان آموزش ایمنی و آتش نشانی ارایه می دهند.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش 320 آتش نشان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش 320 آتش نشان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در تهران"، کلیک کنید.