آماده باش هلال احمر در پی هشدار هواشناسی برای بارش های 3 روز آتی

آماده باش هلال احمر در پی هشدار هواشناسی برای بارش های 3 روز آتی

رییس سازمان امداد و نجات گفت: امدادگران به دنبال هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران و کولاک در حالت آماده باش هستند.

به گزارش آرسل و به نقل از پایگاه داده های جمعیت هلال احمر؛ محمودی رییس اداره امدادونجات با اشاره به اخطار نارنجی هواشناسی گفت: بر اساس این اخطار احتمال بارش سیل آسا، کاهش دما و وزش باد شدید و رگبار برف از شنبه 14 اسفندماه وجود دارد. استان گیلان، غرب مازندران، شمال فارس، ارتفاعات گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی و ایلام شمالی، یکشنبه ششم اسفند در قم، تهران، البرز، استان مازندران. گیلان، ارتفاعات گلستان، اصفهان، نیمه شرقی لرستان، شمال و شرق خوزستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلوه و بویراحمد، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و بوشهر، دوشنبه – هفتم اسفند، ایت قم، البرز در تهران، غرب مازندران، گیلان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق استان هرمزگان پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: در پی هشدار هواشناسی، امدادگران هلال احمر آماده باش بودند.

محمودی توصیه می کند: از هموطنان تقاضا داریم در صورت امکان از تردد غیرضروری خودداری کرده و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

لازم به ذکر است شهروندان می توانند در صورت بروز حادثه با شماره اورژانس 112 تماس حاصل نمایند. امدادگران آماده ارایه خدمات امداد و نجات شبانه روزی هستند.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش هلال احمر در پی هشدار هواشناسی برای بارش های 3 روز آتی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش هلال احمر در پی هشدار هواشناسی برای بارش های 3 روز آتی"، کلیک کنید.