آغاز طرح مدیریت سرمایه های خرد و کلان اتباع خارجی استان تهران از امروز/امکان سرمایه گذاری اتباع

آغاز طرح مدیریت سرمایه های خرد و کلان اتباع خارجی استان تهران از امروز/امکان سرمایه گذاری اتباع

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از راه اندازی طرح مدیریت سرمایه های کوچک و بزرگ اتباع خارجی در استان تهران خبر داد.

به گزارش آرسلاحسان حیدری از اجرای طرح مدیریت سرمایه های خرد و کلان اتباع و مهاجران خارجی در زنجیره تامین کشور خبر داد و گفت: این طرح از امروز یکشنبه اجرا می شود. 29 بهمن 1402 در استان تهران.

وی گفت: کلیه اتباع خارجی و خارج از کشور دارای گواهی اقامت معتبر استان تهران که مایل به سرمایه گذاری در طرح مذکور هستند، از روز یکشنبه 29 جاری با در دست داشتن اصل گواهی سکونت به ورزشگاه شهید شیرکوند ورامین مراجعه کنند.

وی همچنین گفت: با توجه به شرایط استان تهران، سهام طرح مذکور معادل یک و نیم هزار سهم است که به صورت نقد و اقساط قابل پرداخت است.

حیدری خاطرنشان کرد: شهروندان پس از ثبت نام و پرداخت از تسهیلاتی که دولت برای آنها در نظر گرفته است بهره مند می شوند.

توجه داشته باشید که فقط سرپرست خانواده باید بدون همراهی سایر اعضای خانواده به همراه اصل گواهی اقامت خود از قبیل سرشماری، کارت هوشمند، گذرنامه و غیره برای گرفتن وقت به آدرس زیر مراجعه کند. شریک
مرکز ورامین – صادقعلی – خیابان شهید فکوری – مجموعه ورزشی شهید نذرعلی شیر کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، طرح مذکور در صورت تمایل برای کلیه مدارک معتبر اقامتی مانند کارت هوشمند، سرشماری، گذرنامه و غیره قابل ثبت است.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز طرح مدیریت سرمایه های خرد و کلان اتباع خارجی استان تهران از امروز/امکان سرمایه گذاری اتباع" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز طرح مدیریت سرمایه های خرد و کلان اتباع خارجی استان تهران از امروز/امکان سرمایه گذاری اتباع"، کلیک کنید.